Photo: Sky Sports News appear to be somewhat bitter at Spurs’ win against Man City

1
Tottenham Hotspur Stadium
Dom Le Roy

It would be fair to say that Tottenham Hotspur were considered massive underdogs to progress past big spending Manchester City in their Champions League quarter final tie.

However, against all the odds Mauricio Pochettino’s side have booked their place in the semi final of the competition after a narrow away goals victory.

Fernando Llorente’s 73rd minute goal proved to be crucial and it was reviewed by VAR with Turkish referee Cuneyt Cakir comfirming that the goal should stand after the ball went into the back of the leg off the Spaniard’s leg.

However, Sky Sports News couldn’t resist having a dig at Spurs on their news feed that appears on the bottom of their TV channel by claiming that the ball had struck the forward’s arm.

Maybe they are bitter that Pep’s golden boys are no longer on for the quadruple.

Have something to tell us about this article?

1 COMMENT

  1. Have a look at the pathetic Star page that claims Llorente cheated and shows a picture of a hand hitting the ball. They implied that the referee ignored this one devastating shot. Naturally you could not see who owned the hand but if you look at ALL of the videos it is clear that the hand belongs to Laporte so even then it was a penalty. But what can you expect from an MSM that accuse people who suggest that the Notre dame fire was arson, islamophobics? The MSM and ALL social media lie, distort and censor in every paragraph as they are terrified of the plebs ever knowing the truth as they might wake up.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.